Contabilitatea Institutiilor Publice

17 – 20 Mai 2018

Hotel New Montana – Sinaia

 

 Speaker

Specialist Directia Generala de Metodologie Contabila Institutii Publice din cadrul Ministerului Finantelor Publice


 

Tematica

Intocmirea si depunerea situaţiilor financiare in anul 2016
– particularități în aplicarea Normelor metodologice privind închiderea conturilor de finanţare, de disponibil si stabilirea rezultatului patrimonial pentru instituţiile publice finanţate de la bugetul de stat, local, asigurări, instituţii publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, precum si pentru activităţi finanţate din venituri proprii;
– prevederi legale, etapele care preced încheierea exerciţiului financiar.

Noutăţi legislative în domeniul financiar – contabil 

OUG nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, alte măsuri fiscal-bugetare;
OMFP nr. 2.634/ 2015 privind documentele financiar-contabile;
– Legea bugetului de stat pe anul 2016 nr. 339/2015.

Modificări privind Legea responsabilităţii fiscal-bugetare nr.69/2010, republicată în 18.05.2015;
Alte noutăţi legislative în domeniul financiar – contabil aplicabile începând cu 1 ianuarie 2016, introduse prin Noul Cod Fiscal;
Mdificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilităţii instituţiilor publice.
Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii (OMFP 2861/2009), cu modificări si completări până în 2016.
Reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituţiilor publice – Particularităţi prevăzute în OMFP nr.221/2015.

Aspecte legate de organizarea si conducerea contabilităţii în instituţiile publice – OMFP 1.917/2005, cu modificările si completările ulterioare
– întocmirea situaţiilor financiare (Bilanţ si Anexe);
– corelaţii între formularele de situaţii financiare;
– probleme rezultate ca urmare a nerespectării metodologiei privind întocmirea situaţiilor financiare si a depunerii cu întârziere a situaţiilor financiare;
– înregistrarea în contabilitatea instituţiilor publice a drepturilor salariale stabilite prin hotărâri judecătoresti;
– operaţiuni de consolidare.
Standardele Internaţionale de Contabilitate pentru Sectorul Public (IPSAS) – stadiul implementării acestora.
Implementarea si stadiul sistemului naţional de raportare FOREXEBUG; Noutăţi privind sistemul de raportare al instituţiilor publice. Standarde Europene de Contabilitate pentru Sectorul Public (EPSAS).
ALOP – Angajarea, lichidarea, ordonanţarea si plata cheltuielilor la instituţiile publice. Credite de angajament si credite bugetare. Clasificaţia economică a cheltuielilor în conformitate cu Sistemul European de Conturi.
Modele practice privind elaborarea procedurilor contabile.
Adoptarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru îndeplinirea unor angajamente convenite cu organismele internaţionale, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificările și completările unor acte normative. Sistemul naţional de raportare – avantajele si beneficiile aduse instituţiilor publice.


 

Informatii Administrative 

TAXA INSTRUIRE – 900 Lei

TAXA CAZARE – 1500 Lei

Include mapa, suportul de curs si taxa de examinare ANC Cazare si pensiune completa pe durata a 3 nopti (4 zile)

 Contact

0720.299.757

0720.299.654

Bonus

PlusTeam ofera gratuit cazare si pensiune completa pentru insotitor.

Certificare

In urma evaluarii, se acorda Certificat de Absolvire pentru ocupatia „CONTROLOR FINANCIAR” Cod COR 121 121, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobandite.
buton-inscriere_ro


Hotel New Montana

 

Hotelul situat in inima orasului Sinaia, un mic resort de munte si ski, Hotelul New Montana este destinatia ideala pentru recreere si pentru intâlniri de afaceri, oferind oaspetilor sai o atmosfera placuta, relaxanta si servicii de calitate. Hotelul ofera o capacitate de 360 de locuri. New Montana Hotel pune la dispozitie un centru de afaceri multi functional si flexibil, capabil sa faca fata oricarui tip de eveniment: activitati team building si training, lansari de produs, conferinte, congrese, expozitii, etc. Hotelul ofera serviciu de curatenie zilnic, Room service, Apel de trezire, Sistem de inchidere electronic, Televiziune prin satelit, Televizor LCD, Acces la Internet wireless, Telefon wireless, Linie telefonica internationala, Mini bar, Seif in camera si la receptie, Cada de baie, Patut si pat suplimentar, Uscator de par, Accesorii de baie, Halat de baie si papuci, Spalatorie – informatii suplimentare in dulap
sase sali de conferinta spatioase, dotate cu echipament profesional cu o capacitate intre 10 si 450 de locuri pot satisface cele mai exigente cerinte business. Zone speciale de coffee break sunt amenajate in vecinatatea salilor de conferinta pentru confortul participantilor.

Acces la piscina, sauna.
Internet wireless este disponibil in tot hotelul.
Acces in parcarea hotelului.